Regulament Campanie My Dantelle
Reguli Si Condiții Pentru Programul De Fidelizare My Dantelle
Premise
DANTELLE FASHION SRL, cu sediul social în București, strada Popa Lazăr nr. 5-25, bloc C14, etajul 1, camera 5, sector 2, înregistrată la Registrul Comerţului din Bucureşti cu numărul J40/7257/2010, număr de înregistrare în scopuri de TVA RO27230001, oferă reduceri, avantaje şi servicii pe site-ul web www.dantelle.ro, disponibile pentru clienţii care doresc să le utilizeze. Pentru a beneficia de aceste avantaje, trebuie să deveniţi titularul cardului "My Intimissimi", emiterea cardului "My Dantelle" (denumit în continuare Cardul "My Dantelle") şi utilizarea acestuia sunt guvernate de următoarele condiţii (denumite în continuare şi „Regulamentul”), pe care „Clientul primitor” trebuie să le citească cu atenţie. Activarea cardului ‘My Dantelle’, în modul menționat la punctul 6 de mai jos, implică acceptarea acestui regulament de către Client. DANTELLE FASHION SRL îşi rezervă dreptul de a modifica periodic, chiar şi parţial, aceste condiţii, iar modificările aferente vor intra în vigoare în termen de 10 (zece) zile de la publicarea lor pe . În cazul în care „clienții primitori” nu acceptă modificările efectuate, aceștia au dreptul de a anula înregistrarea, drept pe care îl au în orice moment, aşa cum este specificat mai jos., aşa cum este specificat mai jos. Utilizarea Cardului, după intrarea în vigoare a modificărilor, implică acceptarea modificărilor efectuate. DANTELLE FASHION SRL îşi rezervă dreptul de a suspenda, temporar sau permanent, acest program de fidelitate în orice moment, fără posibilitatea Clientului de a se opune (cu condiţia conformităţii cu drepturile deja dobândite de participanţi în acel moment), notificându-i pe site-ul web www.dantelle.ro.
1. Promotor
DANTELLE FASHION SRL, cu sediul social în București, strada Popa Lazăr nr. 5-25, bloc C14, etajul 1, camera 5, sector 2, înregistrată la Registrul Comerțului din București cu numărul J40/7257/2010, Număr de înregistrare în scopuri de TVA RO27230001.
2. Canale participante
Activitatea se desfășoară exclusiv online, pe site-ul de comerţ electronic www.dantelle.ro, unde pot fi consultate toate informațiile și ofertele aferente programului.
3. Teritoriu
Teritoriul naţional al României.
4. Tipul/denumirea/scopul iniţiativei/durata
Aceasta este o iniţiativă de promovare costând într-un program de fidelitate care implică colectarea punctelor pe un card digital, numit ‘My Dantelle’ şi oferirea beneficiilor exclusive deţinătorilor acestui card. Scopul iniţiativei este de a dezvolta fidelitatea clienţilor printr-un program de fidelitate care recunoaşte avantajele pentru clienţii care deţin cardul ‘My Dantelle’. Fără a aduce atingere celor specificate în premise, la punctul 7 („funcționalitate”) şi punctul 10 („Întreruperea programului - dezactivarea cardului – diverse”), cardul „My Dantelle” nu face obiectul expirării.
5. Destinatari
Clienţii finali cu vârsta de 18 ani sau mai mult, care sunt membrii ‘My Dantelle’ conform procedurilor de înregistrare şi operare indicate mai jos.
6. Modalitate de înrolare
Cardul pentru cumpărarea “Status Bronze” poate fi eliberat Clientului în format digital prin intermediul site-ului https://dantelle.ro/my-dantelle/. Pentru înrolarea în programul de loialitate “My Dantelle" card este necesară crearea unui cont specific, “My Dantelle” care va permite Clientului să aibă acces la pagina personală pe site-ul de e-commerce al mărcii respective. Sistemele de înrolare vor împiedica înscrierea Clienților minori în circuitului de loialitate. Activarea / înrolarea se face în conformitate cu prevederile legale în materie de confidențialitate. My Dantelle card este personal și nu poate fi transferat. Clienții nu pot activa mai mult de un card pe durata perioadei de valabilitate. Cardul My Dantelle este destinat utilizării în scopuri exclusiv private și nu poate fi folosit în scopuri comerciale. Clientul poate solicita în orice moment ieșirea din programul de loialitate, adresându-se serviciului de asistență clienți, la numărul 0312296332 (numărul este taxabil, costul este echivalent cu ratele apelurilor naţionale, rata depinzând de compania de telefonie), sau accesând site-ul https://dantelle.ro/my-dantelle/
7. Mecanism de funcționare
Cardul „My Dantelle” va oferi clientului posibilitatea de a atinge 3 STATUSURI diferite prin acumularea de puncte la cumpărături. În funcţie de statusul Clientului, acesta va primi premii din ce în ce mai mari.
Statusul „BRONZE”:
- Acesta este dobândit imediat, o dată cu activarea/înregistrarea cardului „iniţial”;
- Când Clientul cu statusul ‘BRONZE’ obţine 200 de puncte, trece la următorul nivel – statusul ‘SILVER’, pentru care îi vor fi imediat creditate puncte în exces faţă de cele utilizate pentru a atinge noul status;
- În cazul în care Clientul cu statusul ‘BRONZE’ nu obţine 200 de puncte în 365 de zile de la data la care a obţinut statusul, acesta rămâne la nivelul ‘SILVER’ şi soldul punctelor este resetat la 0.
- Dacă un Client cu statusul ‘BRONZE’ obţine 1.000 de puncte înainte de a dobândi statusul ‘SILVER’, acesta trece automat la statusul ‘GOLD’, pentru care îi vor fi imediat creditate Punctele în exces faţă de cele utilizate pentru a ajunge la noul status;
Statusul „SILVER”:
- Clientul obţine acest status când obţine 200 de puncte. Punctele în exces faţă de cele utilizate pentru a ajunge la următorul status vor fi creditate imediat noului status;
- Imediat ce Clientul obţine 1.000 de puncte, acesta trece la statusul ‘GOLD’ pentru care îi vor fi imediat creditate Punctele în exces faţă de cele utilizate pentru a ajunge la noul status;
- Un an după dobândirea statusului ‘SILVER’ şi după împlinirea fiecărui an ulterior, Clientul:
- menţine statusul ‘SILVER’ pentru încă un an dacă a obţinut între 200 şi 299 de puncte şi soldul punctelor este resetat la zero;
- dacă a obţinut mai puţin de 200 de puncte, soldul punctelor este resetat la 0 şi revine la statusul ‘BRONZE’.
Statusul „GOLD”:
- Clientul obţine statusul ‘GOLD’ după obținerea a 800 de puncte de la obţinerea statusului ‘SILVER’ sau dacă au obţinut 1.000 de puncte din statusul ‘BRONZE’, Punctele în exces faţă de cele utilizate pentru schimbarea statusului vor fi creditate imediat;
- Un an după obţinerea statusului ‘GOLD’, şi în fiecare an ulterior, dacă Clientul:
- a obţinut cel puţin 1.000 de puncte, îşi menţine nivelul cu statusul 'GOLD’
- a obţinut mai puţin de 1.000 de puncte, soldul punctelor este resetat şi revine la statusul ‘SILVER’.
8. Dobândirea punctelor.
Punctele de fidelitate vor fi încărcate automat pe Cardul „My Dantelle” activ, la fiecare achiziţie prin intermediul site-ului de comerţ electronic https://dantelle.ro/my-dantelle/, 1 punct pentru fiecare 5 lei cheltuiţi, rotunjiți în minus, (Ex. 5.99 LEI = 1 PUNCT).
Creditarea punctelor rezultate din achiziţiile efectuate pe site va fi posibilă doar după introducerea datelor cardului în contul dumneavoastră . Conectarea Cardului cu contul de pe site trebuie efectuată o singură dată şi va fi salvată automat de sistem pentru achiziţii ulterioare. În cazul achiziţiei online, Clientul trebuie să acceseze site-ul introducând datele sale de identificare.
Clientul poate vizualiza punctele pe care le-a acumulat în orice moment, consultând site-ul web https://dantelle.ro/contul-meu/punctele-mele/ .
Punctele vor fi încărcate şi calculate zilnic în sistem, în cazul unor evenimente tehnice neprevăzute, acestea pot fi încărcate într-o perioadă mai mare, de maximum 15 zile. Retururile vor genera încărcarea punctelor pe baza acelorași criterii ca şi creditarea. Emiterea Cardului ‘Dantelle Gift/eGift’ va genera creditarea punctelor aferente. Achiziţiile ulterioare plătite parţial/total cu Cardul cadou (Gift Card / E- Gift Card) de către deţinătorul cardului nu va genera astfel nicio creditare de puncte pentru valoarea bonului plătit cu Cardul cadou (Gift Card / E- Gift Card).
Pot exista campaniile de dublare sau triplare a punctelor, acestea vor fi comunicate prin publicitatea adecvată. Cardul nu constituie în niciun fel un card de plată, punctele acumulate pe acesta nu pot fi transferate sau convertite în bani sau produse.
8.a. Colectarea punctelor şi beneficiile la nivel naţional
Colectarea punctelor menţionate mai sus le va permite creditarea şi obţinerea statusului şi utilizarea premiilor prevăzute în acest Regulament, pe teritoriul naţional al României. Punctele de fidelitate vor fi încărcate pe Cardul Clientului ‘My Dantelle’ după conversia indicată în tabelul de mai jos.
ŢARA: ROMANIA
VALOAREA PUNCTELOR ÎN MONEDA LOCALĂ: 5 LEI = 1 PUNCT
- NIVELUL 1 - Nume Status: BRONZE
- NIVELUL 2 - Nume Status: SILVER
- NIVELUL 3 - Nume Status: GOLD
9. Avantaje
Clienții care dețin cardul "My Dantelle" pot beneficia de numeroase promoții, premii și inițiative speciale, care vor fi promovate și comunicate corespunzător de fiecare dată Clienții pot beneficia de avantajele speciale doar prezentând cardul lor „My Dantelle".
În special, următoarele beneficii vor fi aplicabile:
- Transport standard și retururi gratuite pentru toate achizițiile online;
- La înregistrarea cu o adresă de e-mail, clienții primesc 50 puncte;
- Pentru clienții cu statut SILVER: la fiecare 200 de puncte acumulate, va fi emis un voucher de -10% valabil 30 de zile de la data emiterii, pentru o achiziție minimă de 345 lei. Voucher-ul va putea fi cumulat cu alte oferte și promoții (excluzând sale).
- Pentru clienții cu statut GOLD: la fiecare 200 de puncte acumulate, va fi emis un voucher de reducere de -15%, valabil 30 de zile de la data emiterii, pentru o achiziție minimă de 345 lei. Voucher-ul va putea fi cumulat cu alte oferte și promoții (excluzând sale).
- Pentru clienții cu statusul BRONZE: De ziua lor de naștere și în intervalul de 7 zile înainte și 21 de zile după ziua lor de naștere, clienții cu status BRONZE vor beneficia de dublarea punctelor la achizițiile efectuate
- Pentru clienții cu status SILVER: De ziua lor de naștere și în intervalul de 7 zile înainte și 21 de zile după ziua lor de naștere, clienții cu status SILVER vor beneficia de un voucher de -20% la o singură achiziție (excluzând articolele deja supuse promoțiilor).
- Pentru membrii cu statusul ‘GOLD’: De ziua lor de naștere și în intervalul de 7 zile înainte și 21 de zile după ziua lor de naștere, clienții cu status GOLD vor beneficia de un voucher de 150 lei la o achiziție minimă de 300 lei. Voucher-ul va putea fi cumulat cu alte oferte și promoții (excluzând sale).
10. Întreruperea programului - dezactivarea cardului - diverse
DANTELE FASHION SRL îşi rezervă dreptul de a modifica, suspenda sau întrerupe programul de Fidelitate ‘My Dantelle’ şi serviciile aferente în orice moment şi la discreţia lor absolută. Comunicarea specifică a unor astfel de schimbări, suspendări sau întreruperi, va fi realizată prin postarea unei notificări corespunzătoare pe site-ul web www.dantelle.ro . Fără a aduce atingere niciunui drept prevăzut de lege, inclusiv dreptul de compensaţii pentru prejudicii, DANTELLE FASHION S.R.L pot revoca dreptul Clientului de a utiliza Cardul şi de a-l dezactiva dacă Cardul este utilizat cu încălcarea condiţiilor stabilite în acest Regulament sau pentru utilizarea frauduloasă sau în scopurile prejudicierii imaginii mărcii ‘Dantelle’. În plus, după furnizarea informaţiilor, DANTELLE FASHION S.R.L îşi rezervă dreptul de a dezactiva cardul „My Dantelle” şi activarea/înregistrarea acestuia, în cazul inactivităţii clientului pentru o perioadă care depăşeşte 5 ani. În cazul anulării şi dezactivării, clientul nu mai poate utiliza avantajele şi serviciile Cardului „My Dantelle”. DANTELLE FASHION S.R.L nu sunt responsabile de nicio consecinţă, directă sau indirectă, privind funcţionările defectuoase ale programului de fidelitate care nu depind de voința acestora. DANTELLE FASHION S.R.L nu sunt responsabile de nicio utilizare frauduloasă, necorespunzătoare sau ilegală a Cardului.
11. Politica de confidențialitate
Compania DANTELLE FASHION S.R.L ține la confidențialitate și la protecția datelor cu caracter personal. Prin aceasta ne dorim să informăm clienții despre procesul de prelucrare al datelor lor personale în urma înregistrării în programul de fidelitate Intimissimi “My Dantelle”.
Ce categorii de date cu caracter personal utilizăm?
Trebuie să prelucrăm datele cu caracter personal care ne-au fost furnizate în momentul înregistrării (nefurnizarea datelor marcate cu un asterisc implică incapacitatea de a finaliza procesul de înregistrare. Nefurnizarea acestor date implică incapacitatea de a finaliza procesul de înregistrare). Aceste date includ, de exemplu, prețul și tipul de produse achiziționate. Cu acordul clienților, putem utiliza și alte informații pe care ni le furnizează în mod liber în momentul înregistrării sau cu privire la modul în care interacționează cu noi (denumite în continuare, în mod colectiv, „Date”).
Mai exact, am putea colecta:
- informațiile opționale solicitate prin intermediul formularului de înregistrare.
- informațiile pe care le putem obține examinând interacțiunea clienților cu noi, prin e-mail și buletine informative, prin intermediul site-urilor noastre de internet și prin aplicațiile care pot fi dezvoltate de noi sau de terți (pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați politicile de confidențialitate relevante);
- informații pe care clienții le pot împărtăși prin intermediul rețelelor sociale la care se abonează.
În ce scopuri prelucrăm datele cu caracter personal și pe ce temeiuri legale?
Putem prelucra date, inclusiv prin mijloace electronice, în aceste scopuri :
1. Managementul Programului de Loialitate
Managementul participării la Programul de Loialitate "My Dantelle". Datele vor fi utilizate pentru a oferi reducerile și beneficiile oferite celor înscriși în program și, în general, pentru toate obligațiile contractuale și administrative aferente, exclusiv pentru achizițiile online. Temeiul juridic al prelucrării este executarea contractului de abonare în Programul de Loialitate.
2. Vânzare asistată personalizată
Furnizarea unui serviciu personalizat dedicat membrilor Programului de Loialitate pentru achizițiile online. Membrii vor putea beneficia de suport și sfaturi personalizate cu privire la produsele disponibile pe site-ul Dantelle.ro. Acest tip de utilizare a datelor, bazat pe interesul nostru legitim, ne permite să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite online și să asigurăm o experiență consecventă pentru clienții înscriși în Programul de loialitate "My Dantelle". În cazul în care clienții nu doresc să beneficieze de această asistență personalizată, aceștia pot solicita ca datele lor să nu fie utilizate în acest scop.
3. Trimiterea de comunicări comerciale ("Marketing direct")
Cu acordul clientului nostru, trimiterea de comunicări comerciale prin e-mail, SMS și alte canale digitale, pentru informarea cu privire la produse și oferte Dantelle. Participarea la Programul de Loialitate "My Dantelle" nu este condiționată de acordul pentru a primi comunicări comerciale.
4. Profilare
Cu acordul clientului nostru, trimiterea de comunicări comerciale personalizate, bazate pe profilul abonaților și obiceiurile de cumpărare online, pentru a dezvolta produse și servicii în concordanță cu preferințele clienților. Abonarea la Programul de Loialitate "My Dantelle" nu este condiționată de consimțământul pentru profilare. În special, pentru a înțelege mai bine preferințele clienților, putem examina datele furnizate la momentul înregistrării în Programul de Loialitate "My Dantelle", achizițiile online efectuate, interesul față de comunicările noastre, prezența pe site și interacțiunea cu canalele noastre sociale. În orice caz, această activitate de profilare are scopul unei personalizări mai bune a serviciilor și nu are efecte semnificative asupra clienților.
5. Analiză Statistică
Crearea de rapoarte statistice și modele comportamentale pentru a evalua eficacitatea inițiativelor comerciale online (de exemplu, lansarea unui nou produs) și pentru a orienta inițiativele promoționale viitoare. Această analiză se bazează pe interesul nostru legitim de a înțelege comportamentul de cumpărare online și eficacitatea interacțiunilor cu clienții pentru a ne menține competitivi în domeniu.
Cât timp stocăm datele clienților noștri?
- În scopurile denumite "Managementul Programului de Loialitate" și "Vânzare asistată personalizată" datele nu vor fi prelucrate mai mult decât timpul necesar pentru a gestiona participarea la Programul de Loialitate "My Dantelle". În orice caz, informațiile despre achiziții și interacțiunile cu noi nu vor fi procesate mai mult de 24 luni de la data colectării.
- În scopul numit "Trimiterea de comunicări comerciale ("Marketing direct")" datele vor fi păstrate până când clienții își revocă consimțământul;
- În scopul numit "Profilare" datele referitoare la interacțiunile cu noi vor fi păstrate timp de 12 luni de la data colectării; informațiile referitoare la achiziții vor fi păstrate, pe de altă parte, timp de 3 ani, începând de la data fiecărei achiziții.
- În scopul numit "Analiză statistică" datele referitoare la achiziții vor fi păstrate - sub formă pseudonimizată - pentru o perioadă de cinci ani. Celelalte date cu caracter personal vor fi păstrate - sub formă pseudonimizată - pentru o perioadă de doi ani.
Care sunt operatorii de date?
Operatorul de date în scopurile denumite "Managementul programului de Loialitate" și "Vânzare asistată personalizată" este DANTELLE FASHION S.R.L
Operatorul de date în scopurile denumite "Trimiterea de comunicări comerciale ("Marketing direct")", "Profilare" și "Analiză statistică" este DANTELLE FASHION S.R.L .
Cui vom comunica datele clienților noștri?
Pentru a atinge scopurile pentru care utilizăm datele, le vom comunica următoarelor categorii de destinatari:
- Personalul DANTELLE FASHION S.R.L responsabil de managementul Programului de Loialitate "My Dantelle";
- Furnizorii de servicii și platforme IT care sprijină activitatea online Dantelle (de exemplu, furnizori de infrastructură IT, servicii de e-mail, consultanți): acești parteneri sunt desemnați ca procesatori de date și acționează conform unui contract specific încheiat cu DANTELLE FASHION S.R.L, care garantează protecția datelor clienților noștri.
Cum va fi reglementat transferul datelor clienților noștri către țări din afara UE?
Datele cu caracter personal colectate pot fi transferate în afara Uniunii Europene. În acest caz, transferul va avea loc în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679 ("GDPR") (în special, datele vor fi transferate numai după semnarea Clauzelor Contractuale Standard aprobate de Comisia Europeană prin Decizia 2021/914/UE sau către țări în măsură să garanteze un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal și, prin urmare, destinatarii unei Decizii privind caracterul adecvat al nivelului de protecție adoptat de Comisia UE).
Care sunt drepturile pe care abonații Programului de Loialitate le pot exercita în calitate de persoane vizate?
Abonații Programului de Loialitate "My Dantelle", în calitate de persoane vizate, își pot exercita drepturile pe care le acordă GDPR asupra datelor lor cu caracter personal, scriind la contact@dantelle.ro. Ne angajăm să răspundem solicitării cât mai curând posibil și, în orice caz, nu mai târziu de treizeci de zile de la primirea raportului. În unele cazuri, vom solicita o copie a unui document de identificare dacă, în legătură cu cererea, devine necesară verificarea identității solicitantului.
We undertake to respond to the request as soon as possible and in any case no later than thirty days from receipt of the report. In some cases, we will ask for a copy of an identification document if, in connection with the request, it becomes necessary to verify the identity of the applicant.
În principal, persoana vizată poate exercita următoarele drepturi:
- Dreptul de acces, și anume, dreptul de a ști dacă o prelucrare a datelor cu caracter personal care o/îl privesc este în curs de desfășurare și, în cazul în care este confirmat, de a obține o copie a acestor date și de a fi informat cu privire la originea datelor, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, scopurile prelucrării, existența unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri), perioada de păstrare a datelor, drepturile prevăzute de legislația aplicabilă;
- Dreptul de a solicita corectarea sau integrarea datelor;
- Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal în cazul în care aceste date nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau dacă nu mai suntem autorizați să le prelucrăm;
- Dreptul de a obține limitarea prelucrării datelor cu caracter personal în următoarele cazuri:
i) Persoana vizată a contestat exactitatea datelor cu caracter personal. Ea/El poate solicita o limitare a prelucrării pe perioada necesară verificării exactității datelor;
ii) nu mai suntem autorizați să prelucrăm datele și, în loc să le ștergem, este posibil să ni se ceară limitarea utilizarea acestora;
iii) în cazul în care datele cu caracter personal aflate în posesia noastră, în ciuda faptului că nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, sunt necesare pentru ca persoana vizată să verifice, să exercite sau să apere un drept în instanță; - Dreptul la portabilitatea datelor, și anume dreptul de a primi date cu caracter personal care îl/o privesc într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de un dispozitiv automat, precum și dreptul de a solicita ca aceste date să fie transmise unui alt operator de date;
- Dreptul de a revoca consimțământul , pentru prelucrarea bazata pe acesta;
- Dreptul de a ne opune în orice moment prelucrării datelor cu caracter personal pe baza interesului nostru legitim.
Persoana vizată are, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea competentă de supraveghere a protecției datelor în cazul în care consideră că prelucrarea contravine dispozițiilor legilor aplicabile.
Cum își pot schimba abonații din Programul de Loialitate preferințele sau cum își pot retrage consimțământul?
În orice moment, abonații din Programul de Loialitate își pot verifica, modifica sau revoca consimțământul în legătură cu scopurile denumite "Trimiterea de comunicări comerciale ("Marketing direct")" și "Profilare" (inclusiv prin declararea faptului că nu doresc să primească informații comerciale prin e-mail și/sau mesaje text) și/sau pot solicita ca datele lor să nu fie utilizate în scopul numit "Vânzare asistată personalizată".
În ceea ce privește înregistrarea efectuată pe site, abonații în Programul de Loialitate își pot schimba preferințele:
- prin utilizarea contului de înregistrare, în secțiunea referințe de confidențialitate;
- contactând Serviciul nostru de Relații cu Clienții;
- contactând operatorul de date sau responsabilul cu protecția datelor
Cum să contactați DANTELLE FASHION S.R.L și responsabilul cu protecția datelor din DANTELLE FASHION S.R.L pentru a exercita drepturile persoanei vizate?
Clienții își pot exercita drepturile scriind operatorilor de date și/sau responsabilului cu protecția datelor din DANTELLE FASHION S.R.L. la adresa de mai jos:
DANTELLE FASHION S.R.L
Email: contact@dantelle.ro
Sediul social: Via Monte Baldo 20, Dossobuono di Villafranca, Verona, Italia
Responsabilul cu protecția datelor din DANTELLE FASHION S.R.L.: office@dantelle.ro
Această notificare privind politica de confidențialitatea poate face obiectul unor modificări și actualizări ca urmare a modificărilor privind modul în care prelucrăm Datele clienților sau alte informații care le sunt furnizate mai jos. Orice modificare va asigura, în orice caz, protecția deplină a drepturilor lor. În cazul în care se fac modificări care pot limita garanțiile pentru protecția Datelor lor sau a drepturilor lor cu privire la versiunea curentă, înainte ca prelucrarea datelor lor să înceapă în noul mod, aceștia vor fi informați prompt prin contactele furnizate și li se va garanta dreptul de a anula din Programul de Loialitate "My Dantelle" sau, în orice caz, pentru a-și modifica consimțământul și preferințele. În orice situație, invităm clienții noștri să revizuiască politica de confidențialitate actualizată publicată pe Site din când în când.
12. Contacte
Pentru orice informații privind Cardul „My Dantelle”, clienții pot consulta site-ul web https://dantelle.ro/ sau pot contacta Serviciul Clienți la numărul de telefon 0312296332 (numărul este taxabil, costul apelului este echivalent cu tarifele naționale, în funcție de rețeaua de telefonie).
Confirm că am citit Regulamentul și Termenii de Utilizare de mai sus, că am înțeles conținutul acestora și că accept întregul conținut.
Ultima actualizare: 11/05/2024