GARANȚIE

Toate bunurile comercializate de către Operator beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale Operatorului.

Drepturile și obligațiile părților contractante în legătură cu garanția contra viciilor bunului vândut și garanția de conformitate sunt guvernate de legislația aplicabilă în vigoare.

Produsele comercializate pe acest site nu reprezintă produse de folosință îndelungată, în sensul Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, astfel încât nu se supun prevederilor acesteia.

Pentru produsele comercializate pe site-ul www.dantelle.ro, Operatorul oferă o garanție de 30 zile de la data achiziționării. Astfel, în cazul constatării unei lipse de conformitate sau a unor vicii a produselor achiziționate de pe acest site în această perioadă, Operatorul se obligă să înlocuiască produsul cu unul nou sau să returneze Cumpărătorului sumele plătite, cu excepția cazului în care măsura este nejustificată în raport cu lipsa de conformitate. Atât garanția pentru lipsa de conformitate a produsului, cât și garanția pentru vicii se reduc la această garanție de 30 zile oferită de Operator.

Garanția se acordă în condițiile în care produsele sunt utilizate scopului pentru care au fost destinate, respectând instrucțiunile de întreținere menționate pe etichetele atașate și/sau prezentate în format pdf pe site.

Prin garanția oferită nu se aduce atingere drepturilor consumatorilor prevăzute de Legea nr. 449/2003 și OG nr. 21/1992.

Condiții și norme de garanție:

6.a. Constatarea deficiențelor, a naturii și cauzelor acestora se face de reprezentantul operatorului, de la punctul de lucru de unde a fost achiziționat produsul.
Remedierea deficiențelor constatate, înlocuirea produselor pentru care repararea acestora nu este posibilă, respectiv restituirea contravalorii produselor achiziționate în situația în care măsurile de reparare sau înlocuire nu sunt posibile (în ordinea menționată) se efectuează de către unitatea vânzătoare.

6.b. Garanția își pierde valabilitatea în caz de:

  • folosirea/utilizarea/instalarea incorectă/defectuoasă/neconformă cu instrucțiunile de folosire/utilizare/întreținere livrate împreună cu produsul;
  • folosirea abuzivă și schimbarea destinației produsului;
  • în cazul intervențiilor neautorizate;
  • pierderea sau deteriorarea certificatului de garanție.

6.c. La solicitarea remedierilor produsului în termenul de garanție se prezintă:

  • certificatul de garanție în original;
  • bon de casă fiscal, factură fiscală și chitanță sau ordinul de plată (dacă este cazul), în copie.

Pierderea certificatului de garanție și a documentelor de achiziție generează pierderea garanției.

6.d. La solicitarea acordării garanției, produsul trebuie să fie prezentat împreună cu toate accesoriile acestuia și, în măsura în care este posibil, în ambalajul original (fară a fi o condiție obligatorie).

Remedierea deficiențelor conform certificatului de garanție și legislației în vigoare se realizează în termen de 15 zile de la constatarea acestora de către reprezentantul operatorului.

Garanția se asigură în conformitate cu Legea nr. 499/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, cu modificările și completările ulterioare, și Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările și completările ulterioare.